March 9, 2007

light spot

آن روز بعدازظهر شارژ دوربینم تمام شده بود و با هر بار روشن کردنش تنها حدود پنج ثانیه روشن میماند و دوباره خاموش میشد. در همین حال این پیرمرد را دیدم که قوری به دست داشت به سمت من میامد و تازه وقتی از کنارم رد شد تصمیم گرفتم از او عکس بگیرم. برگشتم، یکی دو قدم جابجا شدم، دوربین را روشن کردم و ناخودآگاه کمی زوم کردم، بلافاصله دکمه شاتر را فشار دادم، و بعد دوربین خاموش شد. لرزش دست و فوکوس نکردن پیش از عکسبرداری باعث شده عکس کمی تار شود، اما این عکس به این خاطر برایم جذاب است که خودم هم به عنوان عکاس آن نمیدانم چرا ترکیب بندی آن اینطوری از آب درآمده. اصلا وقت نداشتم تا درباره چطور ثبت کردن این مرد فکر کنم و حتی فرصت نبود سوژه و فضا را درست نگاه کنم. ممکن بود کس دیگری جور دیگری قابش را ببندد، ولی من شخصا نمیدانم ذهنم چگونه و روی چه حسابی بدون هماهنگی با خودم این ترکیب بندی را انتخاب کرده است!

No comments:

 

Photoblogs.org - The Photoblogging ResourceView My Profile *** Photorama"s ***  | Toplist VFXY Photos