November 9, 2006

spiral

- راستی یه چیز دیگه! من دیروز عکسای اونجا رو دیدم، با حوصله. و البته لذت خاصی بردم. ولی دچار همون احساسی شدم که تو یه بار گفتی. احساس کردم خیلی آدم مهمی هستی... نمیدونم، ولی خب بنظرم خیلی آدم فعال و مهمی اومدی! و گفتم هیهات، هیهات و هزار افسوس که ما در گرداب گند فساد در گوشه ی اتاق با نورهایی که به حقیقت هیچیک نور نیستند داریم تصویر مجاز با پرده ی دروغ رقم میزنیم، و اینچنین بزرگانی در صحن نورانی عرفات آیات بی نور، نقش با کلک خیالین هزار نور میزنند. تقریبا حسم همین بود.


:-&

2 comments:

Anonymous said...

يک: اينا تويی؟!؟
دو: رنگ آميزيش قشنگه. کار خودته؟! با چه برنامه ای؟
سه: گاهی جواب سوالات آدم تو کامنت هاشو بده
چهار: کلاً مرسی

Mohammad said...

یک: سوالت نشون میده که لااقل فهمیدی چی گفته. من هنوز به این مرحله نرسیدم
دو: بلی کار خودمان است یا اگر دقیقتر بگوییم، کار فتوشاپ است
سه: باشه
چهار: کلاً مرسی

 

Photoblogs.org - The Photoblogging ResourceView My Profile *** Photorama"s ***  | Toplist VFXY Photos