October 31, 2006

damselfly

6 comments:

David said...

Great shot - thanks for sharing.

Anonymous said...

Nice shot ! The exposure time was perfectly chosen !

Mohammad said...

میگم این یارو که کامنت بالایی رو گذاشته خیلی باحاله ها! فکر کرده منم از این دوربین گنده ها دارم که باید با تنظیماتش ور رفت! واقعا که چقدر سطح توقع جوونای این دوره بالا رفته... من خودم هم سن و سال اینا که بودم یه تی33 فکسنی داشتم، ایکسپوژر و اینا هم حالیش نبود! هئییی یائدش بخیــر، جدا که واقعا

Anonymous said...

ميگم اگه جواب اونو دادی، به يه زبونی ميگفتی که بفهمه;)

Mohammad said...

نه بابا اون که دیگه اینورا پیداش نمیشه، داشتم با خودم حرف میزدم! اوهوم

Anonymous said...

آقا نبينم به فکسون توهين کني
فکر کردي و رو از فکسوني ميندازي نمي گيرم منظورت چيه؟
مرتيکه قرار فکسني!

 

Photoblogs.org - The Photoblogging ResourceView My Profile *** Photorama"s ***  | Toplist VFXY Photos